czwartek, 7 listopada 2013

Jak schudnąć! moje podstawy


Marzysz o tym by schudnąć? Czas w takim razie zastosować się do kilku wytycznych przedstawionych w tym tekście. Uwierzcie mi, że dziele się z wami wskazówkami, które naprawdę działają. Ogranicz jedzenie na mieście. Kiedyś jadłem w restauracji do dziewięciu razy w tygodniu! Przez ograniczenie spożywania posiłków w restauracji do jednego razu w tygodniu i zamawianiu sałatki z kurczaka z grilla, zamiast dużej miski makaronu, straciłam z wagi 9 kg w ciągu miesiąca. Kolejnym krokiem jaki musisz wykonać to ograniczenie spożywania przekąsek. Musisz powiedzieć Nie dla chipsów, batonów, dropsów i podobnym produktom. To tylko puste kalorie! Nie możesz pomijać śniadania. To najważniejszy posiłek całego dnia. Zjedz od rana około 300 kalorii zdrowej mieszanki białka i produktów pełnoziarnistych. Taki posiłek napełni Cie, nie będziesz musiała sięgać po jakiekolwiek zapychacze. Ćwiczenia, ćwiczenia, ćwiczenia! Staraj się wykonywać jak najwięcej ćwiczeń. Wykonuj podskoki lub brzuszki podczas reklam telewizyjnych lub tańcz podczas mycia naczyń. To spala dodatkowe kalorie i powstrzymuje mnie od bezmyślnego mlaskania przed telewizorem. I rzucić palenie, od razu dołączył na siłownię i rozpocznij pracę z osobistym trenerem. Nowe nawyki dodadzą ci motywacji do wykonywania tych ćwiczeń. Co jeszcze zrobiłam? Całkowicie oczyściłam moją spiżarnie ze śmieciowego jedzenia, Tobie też to proponuje. Wszystko opiera się o Twoje nawyki i pracowanie nad ich zmianą. Po pracy, moi koledzy i ja zawsze chodziliśmy na obiad i to obiady zazwyczaj smażone na głębokim tłuszczu. Potem kilka rzeczy uległo zmianie. Zamiast niezdrowych obiadów, zaczęliśmy chodzić i biegać, waga spadała. Wypełnił swój odtwarzać muzyki, swoimi ulubionymi piosenkami i idź biegać, ćwiczyć na siłowni, cokolwiek! Do swoich posiłków dodaj warzywa! Jedząc je, szybko poczujesz się napełniona. Marzy Ci się szczupła sylwetka? Czas dokonać zmian!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz